Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Saturday, February 12, 2011

25 tentang diriku~~

Posted by [ Z U L I E ] 8:56 PM, under | No comments

Salam..selamat hari Sabtu.
agak letih hari ni..tapi xpe, aku nk jawab 25 tentang diriku yang telah ditag oleh mira n diyana..sori, diyana sebab lambat post..hehe..

Apa yang aku nak cerita pasal diri kau yek??siapa yang pernah kawan ngan aku kenal la aku macam mane..aku akan cuba tulis jugak...
1. nama penuhku Zuliyana bt Hassan
2. rumahku di Pahang...gambar di atas tu 2 2 orang pahang..aku dan diya..2 orang je dari pahang dalam kelasku.
3. suka warna biru..banyak gak yang unsur biru dalam kehidupanku.
4. tp skrg mcm suke pink la pulak..aaw,pink tu!!haha..suke putih jugak~~
5.x suke sangat pakai high heels..sakit wei kaki aku!lagipun bukannye elok pakai high heels kerap sgt kan..??sape sokong?angkat tangan...
6.seorang yang simple2 je..
7. suke tudung bunga-bunga
8.suke shopping2
9.suke jalan2..
10.suke tangkap gambar...1 family dah tau pasal ni..=)
11.teringin nak melancong g mane2 1 hari nanti
12.suke berangan..haha..angan2 mesti tinggi!
13.sayang family aku
14.teringin nak jumpe kawan-kawan masa sek men dulu kat SEMESTA..nak jumpe izzati, affy, iefa, fast, madihah dll..
15. cita-cita nak jadi doktor dulu..tp lain yang jadinya
16.merupakan bakal guru yang sedang berpraktikum kali ke-3 di balik pulau..doakan aku dipermudahkan segala urusan dan dapat mengajar dengan baik ye!!thanks, syg korang~
17. suke main bola jaring..dulu ms sek pernah jd wakil sekolah..tp bl dh besar2 ni suke gak main..tp main saje2 je la..
18. suke badminton juge..kat rumah kadang2 main ngan adik
19. mudah ketawa kalau orang buat lawak..terutama sekali bl abg aku wat lawak..x tahan!!!gelak je..suke dgr cite lawak2..
20.dulu ade orang kata aku pendiam..pendiam ke aku??yup, mmg pendiam..hehe..ye ke?
21.suke bercerita..dengan gaya2 lagi tu..
22.x suke bercakap di depan coz x berapa yakin dulu..skrg, alhamdulillah ade hikmahnye jugak aku masuk maktab ni..yela, kan nak jd cikgu, mesti la kene cakap kt depan..xkan anak murid yg ngajar..peace!
23.nak gembira2..x suke sedih2,,tp tipu la kalau x penah sedih kan?
24.suke makan..makanan yang paling aku suka ialah AYAM..1 family n kawan2 tahu ttg tu..haha..hampir setiap hari makan ayam..ade tekad nk kurangkan makan ayam..ye la, x baik utk kesihatan kan?
25.wah, yang terakhir ni...aku suke nyanyi..tp x reti ingt lirik..so, nyanyi rojak la..wat lirik sendiri..pakai hantam..sumbang2 pun sumbang la..eh, aku sumbangkan lagu tau~~hehe


wah, akhirnya..berjaya gak aku tulis pasal 25 tentang diri aku..so, skrg aku nk tag

1. nurul fatin bt ramli
2.farhana bt mohd fauzi

0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive